TAISYKLĖS IR SĄLYGOS
Galioja nuo 2022-03-21
Šios pirkimo-pardavimo taisyklės (toliau – „Taisyklės“) yra privaloma teisinė sutartis tarp Jūsų (toliau – „Pirkėjas“) ir VBITAS, MB, juridinio asmens kodas 305714849, registruotos buveinės adresas P. Žadeikos g. 17-48, LT-06328 Vilnius, Lietuva, PVM mokėtojo kodas LT100013883119 (toliau – „Pardavėjas“), reglamentuojanti prekių įsigijimą elektroninėje parduotuvėje https://ww.vbitas.lt (toliau – „El. parduotuvė“).
Prieš atlikdami užsakymą El. parduotuvėje, atidžiai perskaitykite šias Taisykles. Pateikdami užsakymą, Jūs patvirtinate, kad su Taisyklėmis susipažinote, jas supratote ir besąlygiškai sutinkate.
Bendrosios nuostatos
1.1. Šios Taisyklės nustato Pirkėjo ir Pardavėjo teises, pareigas ir atsakomybę, prekių įsigijimo, apmokėjimo, pristatymo ir grąžinimo tvarką bei kitas su prekių pirkimu-pardavimu El. parduotuvėje susijusias sąlygas.
1.2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu keisti, taisyti ar pildyti Taisykles. Apie bet kokius pakeitimus Pirkėjai bus informuojami El. parduotuvės tinklalapyje. Naujos Taisyklės įsigalioja nuo jų paskelbimo momento ir taikomos visiems po paskelbimo pateiktiems užsakymams
1.3. Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas, išsirinkęs perkamą (-as) prekę (-es) ir suformavęs prekių krepšelį, paspaudžia mygtuką „Patvirtinti užsakymą“.
2. Pardavėjo rekvizitai ir kontaktinė informacija:
- Pardavėjas: VBITAS, MB
- Juridinio asmens kodas: 305714849
- PVM mokėtojo kodas: LT100013883119
- Registruotos buveinės adresas: P. Žadeikos g. 17-48, LT-06328 Vilnius, Lietuva.
- Registras, kuriame kaupiami ir saugomi duomenys apie įmonę: VĮ „Registrų centras“.
- El. paštas: info@vbitas.lt
- Telefono numeris: +370(676)10902
3. Prekės ir jų kainos
3.1. Pagrindinės prekių savybės yra nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame aprašyme. Pardavėjas neatsako, jei El. parduotuvėje esančių prekių spalva, forma ar kiti parametrai gali nežymiai skirtis nuo realių prekių dėl Pirkėjo naudojamo ekrano ypatybių.
3.2. Visos prekių kainos El. parduotuvėje nurodomos eurais (€) su įskaičiuotu pridėtinės vertės mokesčiu (PVM).
3.3. Į prekės kainą neįeina pristatymo mokestis. Pristatymo kaina yra nurodoma atskirai užsakymo formavimo metu ir pridedama prie galutinės mokėtinos sumos.
3.4. Pardavėjas turi teisę keisti prekių kainas, tačiau Pirkėjui taikoma kaina, galiojusi užsakymo pateikimo metu.
4. Užsakymo pateikimas ir apmokėjimas
4.1. Pirkėjas gali pateikti užsakymą El. parduotuvėje kaip registruotas vartotojas arba kaip svečias.
4.2. Pirkėjas, pildydamas užsakymo formą, privalo pateikti teisingus ir išsamius duomenis, būtinus užsakymui įvykdyti: vardą, pavardę, pristatymo adresą, telefono numerį ir el. pašto adresą.
4.3. Atsiskaityti už prekes galima vienu iš El. parduotuvėje nurodytų būdų:
- Elektronine bankininkyste;
- Mokėjimo kortele (Debeto/Kredito);
- Bankiniu pavedimu;
4.4. Užsakymas pradedamas vykdyti tik gavus pilną apmokėjimą už prekes ir jų pristatymą. Jei apmokėjimas negaunamas per [pvz., 2 darbo dienas], užsakymas anuliuojamas.
5. Prekių pristatymas
5.1. Prekės pristatomos visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje.
5.2. Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas (kurjerių tarnyba, paštomatai).
5.3. Preliminarus pristatymo terminas nurodomas prekės aprašyme ir/arba užsakymo patvirtinime. Paprastai prekės pristatomos per [1-5 darbo dienas] nuo apmokėjimo gavimo. Pardavėjas neatsako už pristatymo vėlavimą, jei jis įvyko ne dėl Pardavėjo kaltės.
5.4. Prekių pristatymo metu Pirkėjas privalo kartu su kurjeriu patikrinti siuntos būklę. Pastebėjus siuntos pažeidimą, Pirkėjas turi teisę siuntos nepriimti ir tai pažymėti siuntos važtaraštyje. Priėmus prekę ir pasirašius važtaraštyje be pastabų, laikoma, kad siunta perduota nepažeista.
6. Sutarties atsisakymo teisė (Prekių grąžinimas)
6.1. Pirkėjas (vartotojas) turi teisę, nenurodydamas priežasties, per 14 (keturiolika) dienų atsisakyti nuotolinės sutarties, pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu. Šis terminas pradedamas skaičiuoti nuo prekės gavimo dienos.
6.2. Norėdamas pasinaudoti šia teise, Pirkėjas privalo pateikti Pardavėjui aiškų rašytinį pranešimą apie sprendimą atsisakyti sutarties (el. paštu info@vbitas.lt).
6.3. Prekė turi būti grąžinama originalioje ir nepažeistoje pakuotėje, nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nenuimtos etiketės, nepažeistos apsauginės plėvelės ir pan.) ir pilnos komplektacijos.
6.4. Pirkėjas padengia tiesiogines prekės grąžinimo išlaidas.
6.5. Pardavėjas, gavęs grąžinamą prekę ir įvertinęs jos būklę, ne vėliau kaip per 14 dienų nuo pranešimo apie sutarties atsisakymą gavimo dienos, grąžina Pirkėjui visą sumokėtą sumą, įskaitant pristatymo išlaidas (išskyrus papildomas išlaidas, atsiradusias dėl to, kad Pirkėjas pasirinko kitą, o ne pigiausią Pardavėjo siūlomą pristatymo būdą).
6.6. Sutarties atsisakymo teisė netaikoma Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.228(10) straipsnio 2 dalyje numatytoms išimtims, įskaitant, bet neapsiribojant:
- Specialiai pagal Pirkėjo nurodymus pagamintoms prekėms;
- Greitai gendančioms prekėms;
- Išpakuotoms prekėms, kurios netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;
- Garso ar vaizdo įrašams arba programinei įrangai, jei buvo pažeista pakuotės apsauga.
7. Prekių kokybės garantija
7.1. Visoms El. parduotuvėje parduodamoms prekėms taikoma įstatymų numatyta kokybės garantija.
7.2. Jei Pirkėjas įsigijo netinkamos kokybės prekę, jis turi teisę reikalauti:
- Nemokamai pašalinti prekės trūkumus;
- Pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;
- Atitinkamai sumažinti prekės kainą;
- Vienašališkai nutraukti sutartį ir grąžinti sumokėtus pinigus.
7.3. Dėl netinkamos kokybės prekės Pirkėjas turi kreiptis į Pardavėją el. paštu info@vbitas.lt, pateikdamas prekės įsigijimo dokumentą ir detaliai aprašydamas trūkumus. Netinkamos kokybės prekės grąžinimo išlaidas padengia Pardavėjas.
8. Asmens duomenų apsauga
8.1. Pirkėjo pateikti asmens duomenys yra tvarkomi vadovaujantis Bendruoju duomenų apsaugos reglamentu (BDAR) ir Lietuvos Respublikos teisės aktais.
9. Atsakomybė
9.1. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas pateikia netikslius duomenis, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius.
9.2. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.
10. Ginčų sprendimas
10.1. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu.
10.2. Nepavykus susitarti, Pirkėjas gali teikti prašymą/skundą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (adresu Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, interneto svetainėje www.vvtat.lt) arba užpildyti prašymo formą Elektroninėje vartotojų ginčų sprendimo platformoje (EGS), pasiekiamoje adresu http://ec.europa.eu/odr/.
10.3. Ginčai, kurių nepavyksta išspręsti taikiai, sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka teisme.
11. Baigiamosios nuostatos
11.1. Šioms Taisyklėms taikoma Lietuvos Respublikos teisė.
11.2. Visi pranešimai Pardavėjui turi būti siunčiami 2 skyriuje nurodytais kontaktais. Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos formoje nurodytu el. pašto adresu.